Stručni rad
Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom
Dean Slavić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Mihaela Banek Zorica
orcid.org/0000-0002-4539-351X
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Aleksandra Prikratki
orcid.org/0000-0002-9099-9887
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
U članku se na temelju metodičkih postupaka u korelacijsko-integracijskome sustavu navode mogućnosti za motivacije, lokalizacije i interpretacije djela iz naslova. Pritom se obrazlažu međupredmetna (povijest, zemljopis, likovna umjetnost) i unutarpredmetna korelacija (književnost, jezik, jezično izražavanje). Unutar sustava objašnjavaju se problemsko-stvaralački i eksplikacijski pristupi kao pojedine etape u nastavnoj interpretaciji djela. U svakoj od tih etapa sata i knjižničar i nastavnik imaju zasebne uloge koje ostvaruju zahvaljujući nastavnim, odnosno knjižničnim sredstvima i pomagalima koja su im na raspolaganju. Rezultat svega toga trebalo bi biti znanje koje će učenici lakše usvajati i dugotrajnije pohranjivati, a njihov će im kognitivni razvoj proširenjem općekulturnih sadržaja omogućiti da se samostalno snalaze u zadanim situacijama i realiziraju postavljene izazove.
Ključne riječi
Eugen Kumičić; knjižničar; korelacijsko-integracijski sustav; nastavnik; Pod puškom
Hrčak ID:
99767
URI
Datum izdavanja:
26.3.2013.
Posjeta: 1.722 *