Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom

Dean Slavić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Mihaela Banek Zorica orcid id orcid.org/0000-0002-4539-351X ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Aleksandra Prikratki orcid id orcid.org/0000-0002-9099-9887 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.089 Kb

str. 174-161

preuzimanja: 63

citiraj


Sažetak

U članku se na temelju metodičkih postupaka u korelacijsko-integracijskome sustavu navode mogućnosti za motivacije, lokalizacije i interpretacije djela iz naslova. Pritom se obrazlažu međupredmetna (povijest, zemljopis, likovna umjetnost) i unutarpredmetna korelacija (književnost, jezik, jezično izražavanje). Unutar sustava objašnjavaju se problemsko-stvaralački i eksplikacijski pristupi kao pojedine etape u nastavnoj interpretaciji djela. U svakoj od tih etapa sata i knjižničar i nastavnik imaju zasebne uloge koje ostvaruju zahvaljujući nastavnim, odnosno knjižničnim sredstvima i pomagalima koja su im na raspolaganju. Rezultat svega toga trebalo bi biti znanje koje će učenici lakše usvajati i dugotrajnije pohranjivati, a njihov će im kognitivni razvoj proširenjem općekulturnih sadržaja omogućiti da se samostalno snalaze u zadanim situacijama i realiziraju postavljene izazove.

Ključne riječi

Eugen Kumičić, knjižničar, korelacijsko-integracijski sustav, nastavnik, Pod puškom

Hrčak ID:

99767

URI

https://hrcak.srce.hr/99767

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 506 *