Magistra Iadertina, Vol. 7 No. 1, 2012.
Stručni rad
ODGAJATELJ U RADU S DJETETOM S POREMEĆAJIMA IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA – PRIKAZ SLUČAJA IZ PERSPEKTIVE STUDENTA
Vedrana Trnka
Sanja Skočić Mihić
; Učiteljski fakultet u Rijeci
Sažetak
Posljednjih je godina značajno veći broj djece s poremećajima iz autističnog spektra uključen u redovni predškolski sustav. Kompetencije za rad s ovom djecom odgajatelji stječu u okviru preddiplomske edukacije kroz jedan obvezni kolegij te stručnim usavršavanjem.
U ovom radu dan je prikaz odgajatelja u radu s djecom s poremećajima iz autističnog spektra uključenim u posebnu skupinu redovnog dječjeg vrtića iz perspektive studenta. Rad uključuje osnovne podatke o djetetu, obrazovne pristupe i intervencije odgajatelja u dnevnim aktivnostima.
Nema mnogo prikaza slučaja i primjera dobre prakse o radu s djecom s teškoćama u redovnim ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u hrvatskoj literaturi, a naročito iz perspektive studenta. Ovaj rad demonstrira neposrednu aktivnost studenta u promatranju inkluzivne prakse i priliku za za stjecanje osnovnih znanja o osobitostima djece s poremećajima iz autističnog spektra i obrazovnih pristupa koji se koriste za njihovo napredovanje
Ključne riječi
djeca s poremećajima iz autističnog spektra; odgajatelj; postupci poučavanja; prikaz slučaja; student
Hrčak ID:
99902
URI
Datum izdavanja:
20.12.2012.
Posjeta: 8.315 *