Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 19.07.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 19.07.2016.

Sadržaj

Puni tekst

Editorial (str. 0-0)

Anita Pavković
Uvodnik


Decision making styles of investors in capital market (str. 1-12)

Andrijana Mušura Gabor, Anita Knezović
Prethodno priopćenje


Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (str. 31-49)

Ivan Kovač, Draga Protrka, Ivan Novak
Prethodno priopćenje


PEST/LE analiza opće okoline cementne industrije u Hrvatskoj (str. 65-86)

Sanda Rašić Jelavić, Iva Brkić
Pregledni rad


Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke (str. 87-102)

Zoran Krupka, Ana Butara
Pregledni rad


Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki (str. 103-117)

Sunčana Piri Rajh, Dejan Husnjak
Pregledni rad


Temeljni pregled škole konkurentske dinamike u strateškom menadžmentu (str. 119-130)

Radoslav Barišić
Pregledni rad


Financijska edukacija i djelo Roberta Kiyosakija (str. 131-151)

Ivor Altaras Penda
Pregledni rad


Posjeta: 32.615 *