Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 32 No. 2, 2020.

  • Datum izdavanja: 11.01.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 19.01.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 127-128)

Editorial preface (str. 127-128)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom: korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa (str. 147-168)

Kashif Farhat, Sany Sanuri Mohd Mokhtar, Salniza Md. Salleh
Izvorni znanstveni članak


Athletic Looking Sales Personnel: Do Men Buy More from Men? (str. 205-220)

Raju Rosha, Navdeep Kaur
Prethodno priopćenje


Historical note: A Brief Overview of the History of FEB (str. 237-242)

Željko Sirk
Ostalo


Posjeta: 17.923 *