Skoči na glavni sadržaj

Communication Management Review , Vol. 09 No. 01, 2024.

  • Datum izdavanja: 14.06.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 18.06.2024.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 4-5)

Dejan Gluvačević
Uvodnik


Digital crisis communication in tourism – a case study of the Cumbre Vieja volcano eruption (str. 6-31)

Valentina Pervan, Hrvoje Jakopović
Pregledni rad


Branding Communication Strategies: The Case of Pipi Beverage (str. 48-65)

Nikolina Borčić
Prethodno priopćenje


Procjena novinarske usklađenosti s etičkim načelima objektivnosti i uravnotežnosti u izvještavanju o općim izborima 2023.: studija o novinarima u saveznoj državi Imo (str. 84-101)

Kizito Nzube Alaekwe, Alexander Chima Onyebuchi, Philomena Effiong Umoren, Fabian Okalla, Nkemdirim Marypeace Idih, Etumnu Emeka Williams
Izvorni znanstveni članak


Analysis of the content of an informative television show in the context of the use of mobile phones in reporting on the war in Ukraine (str. 102-123)

Kristina Čirjak, Matea Cvjetković, Željka Perić
Prethodno priopćenje


Instruction for Authors (str. 130-133)


Ostalo


Code of Ethics (str. 134-138)


Ostalo


Posjeta: 930 *