Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 31.12.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 16.01.2025.

Sadržaj

Puni tekst

Digital tools and digital solutions in the practice of Hungarian SMEs (str. 1-8)

Ágnes Csiszárik-Kocsir, Mónika Garai-Fodor, János Varga
Izvorni znanstveni članak


Learning amongst Generation Y entrepreneurs (GYE) in the South African manufacturing sector: a grounded theory! (str. 9-23)

Nditsheni Jennifer Raliphada, Teresa Carmichael, Nomusa Benita Mazondea
Izvorni znanstveni članak


Purchase intentions of consumers on the meat market: Comparative study of individual types of meat (str. 24-40)

Kristína Predanócyová, Diana Pindešová, Ľubica Kubicová
Izvorni znanstveni članak


Consumer perception and acceptance of plant-based meat substitutes (str. 41-55)

Kristína Predanócyová, Ľubica Kubicová, Diana Pindešová
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 538 *