Informatologia, Vol. 44 No. 3, 2011.
Pregledni rad
E-KOMUNIKACIJA OD UČENIČKIH DOMOVA DO RODITELJA
Olga Dečman Dobrnjič
; Državni institut za obrazovanje, Ljubljana, Slovenija
Bojan Jeram
; Društvo SPIRSA, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Zanimala nas je e-kompetencija roditelja kao ključnog partnera škola. Rad se bavi ulogom i važnošću informacijske i komunikacijske tehnologije u školskom okruženju. Znamo da je process informatizacije postao jedna od najvažnijih aktivnosti modernoga svijeta, generator društvenog uspjeha i sredstvo integracije sa razvijenim svijetom. Za organizacije koje ne slijede globalne trendove informatizacije, nema budućnosti. Trenutno, u Sloveniji project e-edukacije napreduje. Njegov glavni cilj je ubrzati process informatizacije svake obrazovne institucije, ovisno o trenutnom stanju u njenoj upravi, obrazovanju i tehničkom području. Standardi e-kompetentne škole, učitelja, ravnatelja i računalnih stručnjaka u stalnom su razvoju. Proveli smo istraživanje u kojem smo provjerili e-kompetenciju roditelja studenata druge godine u domovima i njihova e-očekivanja od učeničkog doma. U istraživanju je sudjelovalo 492 roditelja učenika koji žive u velikim učeničkim domovima u Sloveniji i pohađaju srednju školu. Rezultati pokazuju da roditelji koriste ICT tehnologije I očekuju da učenički domovi imaju mogućnost suradnje putem interneta. Kada bi učenički domovi organizirali ICT tečajeve, roditelji bi ih bili spremni pohađati.
Ključne riječi
e-komunikacija; učenici srednjih škola; roditelji; e-okruženje; učenički domovi; informacijske i komunikacijske tehnologije
Hrčak ID:
72605
URI
Datum izdavanja:
26.9.2011.
Posjeta: 2.259 *