Informatologia, Vol. 44 No. 4, 2011.
Izvorni znanstveni članak
BOGATE MEDIJSKE PREZENTACIJE U KOMBINIRANOM UČENJU
Branko Kaučič
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Maja Ramšak
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Marjan Krašna
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Sa napretkom u ICT-u, uključenost nastavnika i učenika u nastavi i učenju značajno se promijenila. Tradicionalno učenje postalo je isprepleteno s multimedijski utemeljenim sistemima za e-učenje koji se na kraju pružaju izvan učionice u svijet e-učenja. Nedavno, tradicionalne licem-u-lice učenje u učionici i e-učenje spojilo se u kombinirano učenje. Najvažnije prednosti kombiniranog učenja su: učenici mogu upravljati svojim vremenom učenja, oni mogu odabrati način isporuke sadržaja učenja i poboljšati interakciju učenja. Sinkrone i asinkrone komunikacije i nastavniku i učeniku usmjeren pristup se kombiniraju kako bi se povećala učinkovitost učenja. Jedan od važnih faktora za uspješno kombinirano učenja je učinkovit materijal za e-učenje. Njegova učinkovitost dalje ovisi i od vrste materijala i sposobnosti softvera za izradu e-learning materijala. U radu predstavljamo pristup kombiniranog učenja koji se u posljednje tri godine na kolegiju Softver, te istraživanja koja vršimo o korištenju bogatih medijskih prezentacija pripremljenih uz Microsoft i Producent AuthorPoint koji su posebno pogodna za kombinirano učenje.
Ključne riječi
kombinirano učenje: materijali za e-učenje; bogate medijske prezentacije; Microsoft Producer; AuthorPoint
Hrčak ID:
76104
URI
Datum izdavanja:
27.12.2011.
Posjeta: 2.621 *