Izvorni znanstveni članak
ICT KOMPETENCIJE UČITELJA I ODGOJITELJA
Dragan Soleša
; Economic Academy University, Faculty for Economy and Engineering Management, Serbia
Đurđa Soleša-Grijak
; State University in Novi Pazar, Serbia
Sažetak
Informacijsko društvo zahtijeva promjene na svim razinama, počevši od obrazovnoga sustava. Da bi se obrazovni sustav mijenjao, mora se znati odakle početi, a početak se nalazi u radu s najmlađom djecom, u predškolskim ustanovama i osnovnoj školi. Da bi dijete usvojilo potrebna znanja i vještine, mora naučiti kako učiti i komunicirati u informacijskom društvu. Upravo u ovome se sastoji uloga odgojitelja i učitelja u predškolskim ustanovama i osnovnim školama.
Cilj istraživanja je bio da se utvrde sadašnje ICT kompetencije odgojitelja i učitelja te njihova spremnost na usvajanje novih kompetencija koje daje informacijsko društvo. U radu će biti prikazani rezultati dobiveni istraživanjem odgojitelja (N = 59) zaposlenih u predškolskim ustanovama i učitelja (N = 92) zaposlenih u osnovnim školama u Republici Srbiji. Obje ciljne skupine su ispitane upitnikom strukturiranim specijalno za ovaj istraživački rad.
Ključne riječi
Informacijsko društvo; obrazovni sustav; promjene
Hrčak ID:
76347
URI
Datum izdavanja:
23.11.2011.
Posjeta: 4.247 *