Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

REKONCEPTUALIZACIJA KURIKULA RANOG ODGOJA I GRAĐANSKE KOMPETENCIJE DJETETA

Edita Slunjski ; Faculty of Philosophy, University of Zagreb, Croatia
Biserka Petrović-Sočo ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 238 Kb

str. 88-116

preuzimanja: 1.174

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 238 Kb

str. 88-116

preuzimanja: 489

citiraj


Sažetak

U radu se raspravlja o unapređivanju uvjeta za razvoj građanskih kompetencija djeteta u vrtiću, što podrazumijeva niz kvalitativnih promjena u njegovu ustroju i organizaciji odgojno-obrazovnog procesa. Ostvarivanju humanistički orijentiranog kurikula ranog odgoja, za koji se autorice opredjeljuju, mogu pridonijeti poticanje razvoja građanskih kompetencija djece kao i razvoj nove kulture učenja u vrtiću. U radu se promovira ideja osposobljavanja djeteta za samoevaluaciju u procesu vlastitog učenja, kao pretpostavke njegova aktivnog (su)oblikovanja i (su)upravljanja tim procesom te afirmaciju aktivne uloge djeteta u procesu istraživanja kurikula. To se smatra pretpostavkom razvoja novog koncepta institucijskog djetinjstva te mogućim putem rekonceptualizacije kurikula ranog odgoja.

Ključne riječi

institucijsko djetinjstvo; kultura učenja; prava djece

Hrčak ID:

77308

URI

https://hrcak.srce.hr/77308

Datum izdavanja:

21.12.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.137 *