Stručni rad
MJERENJE UTJECAJA STAVOVA UČENIKA NA PROCES STJECANJA MATEMATIČKOG ZNANJA
Dragan Lambić
; Faculty of Education,Podgorička 4,Sombor 25000, Serbia+38164/361-66-71(Finalized 18.05.2011)
Aleksandar Lipkovski
; Matematički fakultetStudentski Trg 16,Belgrade 11000, Serbia
Sažetak
U ovom se radu proučava utjecaj stavova učenika na proces i rezultate učenja. Procedura kojom se dobiva ocjena stavova učenika je vrlo jednostavna, a rezultati su tretirani na nekoliko načina. Anketa je provedena među učenicima osnovne škole kako bi se utvrdio njihov stav prema nastavi matematike. Uspoređivanjem odgovora učenika s njihovim znanjem dobiveni su rezultati po kojima motivacija uzrokovana uživanjem u matematici ima mnogo veći utjecaj nego svijest o korisnosti predmeta. Ova razlika postoji zato što primjena matematike djeluje suviše apstraktno učenicima ove dobi
Ključne riječi
učenje; poučavanje matematike; stavovi prema matematici
Hrčak ID:
79603
URI
Datum izdavanja:
20.3.2012.
Posjeta: 3.164 *