Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Estetika neidentičnog i nova medijska kultura osjećajnosti

Divna Vuksanović ; Univerzitet umetnosti u Beogradu, Fakultet dramskih umetnosti, Novi Beograd, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 342 Kb

str. 795-804

preuzimanja: 945

citiraj


Sažetak

Ovaj rad nastoji problematizirati pitanje razumijevanja identiteta u današnjem vremenu, sagledano u kontekstu djelovanja suvremenih medija, interaktivne estetike i pojave novih vrsta afektivnosti i socijabiliteta. Konceptualizirajući iznova ono što je tradicionalno mišljeno kao identitet i identično, a koje je aktualno medijski, estetski i tehnološki posredovano, i time transformirano u odgovarajuće čulne, tjelesne i medijski generirane podatke, rad će sugerirati preispitivanje uvjeta te osnove za nastanak, mogućnost utemeljenja i dijalektičkog razvoja ne samo novih vidova i mjerila identiteta, nego će pokušati uspostaviti i kritički odnos prema njima, a na temelju iskustava jedne interdisciplinarno zasnovane paradigme humanistike i društvenih znanosti.

Ključne riječi

mediji; estetika; kultura; emocije; kritičko mišljenje

Hrčak ID:

82493

URI

https://hrcak.srce.hr/82493

Datum izdavanja:

21.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.178 *