Filozofska istraživanja, Vol. 31 No. 4, 2011.
Izvorni znanstveni članak
Estetika neidentičnog i nova medijska kultura osjećajnosti
Divna Vuksanović
; Univerzitet umetnosti u Beogradu, Fakultet dramskih umetnosti, Novi Beograd, Srbija
Sažetak
Ovaj rad nastoji problematizirati pitanje razumijevanja identiteta u današnjem vremenu, sagledano u kontekstu djelovanja suvremenih medija, interaktivne estetike i pojave novih vrsta afektivnosti i socijabiliteta. Konceptualizirajući iznova ono što je tradicionalno mišljeno kao identitet i identično, a koje je aktualno medijski, estetski i tehnološki posredovano, i time transformirano u odgovarajuće čulne, tjelesne i medijski generirane podatke, rad će sugerirati preispitivanje uvjeta te osnove za nastanak, mogućnost utemeljenja i dijalektičkog razvoja ne samo novih vidova i mjerila identiteta, nego će pokušati uspostaviti i kritički odnos prema njima, a na temelju iskustava jedne interdisciplinarno zasnovane paradigme humanistike i društvenih znanosti.
Ključne riječi
mediji; estetika; kultura; emocije; kritičko mišljenje
Hrčak ID:
82493
URI
Datum izdavanja:
21.3.2012.
Posjeta: 2.209 *