Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

The model for evaluating the influence of student participation on school quality

Tatjana Kovač ; Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia
Metod Resman ; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia
Vladislav Rajkovič ; University of Maribor, Faculty of organizational sciences, Kranj, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 711 Kb

str. 335-349

preuzimanja: 465

citiraj


Sažetak

U ovom se članku posebna pažnja posvećuje aktivnosti učenika – čimbeniku koji škole razlikuje po pitanju njihove kvalitete. Svrha je rada prikazati rezultate istraživanja o utjecaju aktivnosti učenika na kvalitetu rada škole. Cilj samog istraživanja bio je razviti i verificirati model evaluacije utjecaja učeničke aktivnosti na kvalitetu škole. Da bi se taj cilj ostvario, bilo je nužno odrediti u koje i kakve su školske aktivnosti učenici najčešće uključeni, te kriterije kvalitete u tim školama u kojima je utjecaj učeničkih aktivnosti najveći. Za kreiranje modela korišten je računalni program DEXi. Za potrebe tzv. “što ako” analize korišten je program Vredana. Oba alata dostupna su besplatno na adresi http://lopes1.fov.uni-mb.si.

Ključne riječi

kvaliteta škole; aktivnost učenika; model evaluacije; evaluacija učeničke aktivnosti

Hrčak ID:

82672

URI

https://hrcak.srce.hr/82672

Datum izdavanja:

15.10.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.000 *