Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PROVJERA DJELOTVORNOSTI PROGRAMA UČENJA STRATEGIJA SUOČAVANJA SA STRESOM ZBOG LOŠE OCJENE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Anita Stojčević ; Osnovna ¹kola Zdenka Turkovića, Kutjevo
Majda Rijavec ; Učiteljski fakultet, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 279 Kb

str. 326-338

preuzimanja: 854

citiraj


Sažetak

Loša ocjena ili ocjena manja od one koju je dijete očekivalo najčešći je izvor stresa u djece školske dobi. Dosadašnja istraživanja pokazuju da razni programi poučavanja strategijama suočavanja mogu povećati repertoar suočavanja i poboljšati kognitivno funkcioniranje učenika. Provedeno je istraživanje radi provjere djelotvornosti Programa učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene na uzorku od 90 učenika trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Ispitanici eksperimentalne skupine pohađali su osam radionica u kojima su učili i uvježbavali strategije i vještine vezane uz uspješno suočavanje sa stresom zbog loše ocjene. Ispitivan je učinak programa na strategije suočavanja s lošom ocjenom i na ciljne orijentacije kod učenja. Rezultati pokazuju da je u eksperimentalnoj skupini pod utjecajem programa došlo do učestalije primjene uspješnih strategija suočavanja sa stresom i do pojačanja usmjerenosti na izvedbu kod učenja.

Ključne riječi

osnovna škola; stres; strategije suočavanja; ciljne orijentacije; učenje uspješnog suočavanja

Hrčak ID:

82744

URI

https://hrcak.srce.hr/82744

Datum izdavanja:

30.11.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.513 *