Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Korelati pozitivnih, negativnih i ambivalentnih gledišta učitelja o darovitosti

Mira Čudina-Obradović ; Učiteljski fakultet, Zagreb
Tatjana Posavec ; Prva osnovna škola Varaždin, Varaždin


Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb

str. 425-450

preuzimanja: 956

citiraj


Sažetak

Provedeno je istraživanje među učiteljicama/učiteljima Varaždinske županije (ukupno 241 ispitanik) da bi se odredila pozitivnost, negativnost i ambivalentnost njihovih gledišta o darovitosti i radu s darovitim učenicima, i to primjenom ljestvica za mjerenje pozitivnosti i negativnosti gledišta i određenjem ambivalentnog gledišta o darovitosti. Određivanjem statističke značajnosti razlika između skupina učitelja različitih osobina te određivanjem povezanosti između tih osobina i pozitivnosti ili ambivalentnosti gledišta o darovitosti postignut je zaključak da su najvažnije četiri varijable povezane s pozitivnošću ili ambivalentnošću gledišta o darovitosti: dužina učiteljskog staža, ugoda iskustva rada s darovitima, zaokupljenost učiteljskim radom i zadovoljstvo u radu.

Ključne riječi

Daroviti učenici; darovitost; gledišta učitelja o darovitosti i darovitim učenicima

Hrčak ID:

82827

URI

https://hrcak.srce.hr/82827

Datum izdavanja:

15.10.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.275 *