Stručni rad
Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike
Željka Bjelanović Dijanić
orcid.org/0000-0003-3528-9046
; Srednja škola Čazma
Sažetak
Suvremena nastava prirodnih predmeta naglašava važnost aktivnosti i samostalnog učenja učenika te zahtijeva uvođenje učenika u istraživačku nastavu. U nastavi matematike to se može realizirati korištenjem računala i specijaliziranih programa. U radu su prikazana tri modela korištenja računala i programa dinamične geometrije GeoGebra kao alata za istraživanje učenika u nastavi matematike: učenje otkrivanjem, istraživački usmjerena nastava i projektna nastava. Istraživanjem u nastavi učenicima se ukazuje na izvorni
ciklus znanstvenog istraživanja te ih se potiče na kritički odnos prema prikazanim činjenicama, znatiželja i stvaralaštvo, povećava se motivacija, razvija se sposobnost apstrahiranja, generaliziranja te induktivnog zaključivanja što je u nastavi matematike izuzetno važno.
Ključne riječi
aplet; istraživački usmjerena nastava; kognitivni angažman; programi dinamične geometrije; projektna nastava; računalo; učenje otkrivanjem
Hrčak ID:
82871
URI
Datum izdavanja:
15.4.2012.
Posjeta: 4.487 *