Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike

Željka Bjelanović Dijanić orcid id orcid.org/0000-0003-3528-9046 ; Srednja škola Čazma


Puni tekst: hrvatski pdf 1.395 Kb

str. 203-218

preuzimanja: 2.278

citiraj


Sažetak

Suvremena nastava prirodnih predmeta naglašava važnost aktivnosti i samostalnog učenja učenika te zahtijeva uvođenje učenika u istraživačku nastavu. U nastavi matematike to se može realizirati korištenjem računala i specijaliziranih programa. U radu su prikazana tri modela korištenja računala i programa dinamične geometrije GeoGebra kao alata za istraživanje učenika u nastavi matematike: učenje otkrivanjem, istraživački usmjerena nastava i projektna nastava. Istraživanjem u nastavi učenicima se ukazuje na izvorni
ciklus znanstvenog istraživanja te ih se potiče na kritički odnos prema prikazanim činjenicama, znatiželja i stvaralaštvo, povećava se motivacija, razvija se sposobnost apstrahiranja, generaliziranja te induktivnog zaključivanja što je u nastavi matematike izuzetno važno.

Ključne riječi

aplet; istraživački usmjerena nastava; kognitivni angažman; programi dinamične geometrije; projektna nastava; računalo; učenje otkrivanjem

Hrčak ID:

82871

URI

https://hrcak.srce.hr/82871

Datum izdavanja:

15.4.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.891 *