Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PROCES STRATEŠKOG UPRAVLJANJA I UNAPRJEĐENJE KVALITETE U VISOKOM OBRAZOVANJU

Ines Sutić ; Ekonomski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Marija Jurčević ; Ekonomski fakultet Zagreb, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: engleski pdf 356 Kb

str. 161-161

preuzimanja: 1.943

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada je analizirati kontekst u kojem fakulteti mijenjaju svoje strategije i učinak tih promjena na kvalitetu. Temeljno pitanje je: kako strateške aktivnosti mogu unaprijediti kvalitetu? Proces strateškog upravljanja u visokom obrazovanju sastoji se od tri koraka: oblikovanje strategije, implementacija strategije, vrednovanje rezultata strategije. Preporučeni alati za uspješnu implementaciju strategije i vrednovanje rezultata su mapa kvalitete i balanced scorecard metoda. Ovi teoretski pristupi su analizirani
putem intervjua s upravom fakulteta i stručnjacima za osiguranje kvalitete sa Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati pokazuju da strateške aktivnosti, utemeljene na jasno definiranim i prenesenim strateškim ciljevima, mogu doprinijeti unaprjeđenju kvalitete u visokom obrazovanju, ali samo onda kada postoji jaka organizacijska kultura.

Ključne riječi

strategija; upravljanje kvalitetom; visoko obrazovanje; Hrvatska

Hrčak ID:

84686

URI

https://hrcak.srce.hr/84686

Datum izdavanja:

1.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.131 *