Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA

Kristijan Matas ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Boris Marjanović ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Barbara Marušnik ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 397 Kb

str. 137-143

preuzimanja: 707

citiraj


Sažetak

Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.U radu je prikazan jedan model studiranja prilagođen potrebama zaposlenih studenata na visokoškolskim ustanovama. Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini. Kreirani hibridni model zadovoljava potrebe studenata uz rad zadržavajući pri tome kvalitetu studiranja.

Ključne riječi

visoko obrazovne institucije; odrasli studenti; model studiranja; učinkovitost procesa učenja

Hrčak ID:

84813

URI

https://hrcak.srce.hr/84813

Datum izdavanja:

28.6.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.824 *