Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA

Kristijan Matas ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Boris Marjanović ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Barbara Marušnik ; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 397 Kb

str. 137-143

preuzimanja: 502

citiraj


Sažetak

Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.U radu je prikazan jedan model studiranja prilagođen potrebama zaposlenih studenata na visokoškolskim ustanovama. Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini. Kreirani hibridni model zadovoljava potrebe studenata uz rad zadržavajući pri tome kvalitetu studiranja.

Ključne riječi

visoko obrazovne institucije, odrasli studenti, model studiranja, učinkovitost procesa učenja

Hrčak ID:

84813

URI

https://hrcak.srce.hr/84813

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 900 *