Informatologia, Vol. 45 No. 2, 2012.
Stručni rad
HIBRIDNI MODEL STUDIRANJA NA VISOKIM UČILIŠTIMA
Kristijan Matas
; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Boris Marjanović
; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Barbara Marušnik
; Politehnika Pula, Pula, Hrvatska
Sažetak
Razvoj općenito, a tehnike i tehnologije posebno, zahtijevaju stalno učenje i stjecanje novih znanja i sposobnosti. Stoga je usvojen princip cijeloživotnog učenja sa utvrđenim ishodima učenja i izlaznim kompetencijama. Time je ujedno otvorena problematika učenja nakon završetka svakog pojedinog stupnja obrazovanja.U radu je prikazan jedan model studiranja prilagođen potrebama zaposlenih studenata na visokoškolskim ustanovama. Prikazane su prednosti i nedostaci klasičnog modela, te je razrađen jedan hibridni model s ciljem poboljšanja efikasnosti procesa studiranja na višoj razini. Kreirani hibridni model zadovoljava potrebe studenata uz rad zadržavajući pri tome kvalitetu studiranja.
Ključne riječi
visoko obrazovne institucije; odrasli studenti; model studiranja; učinkovitost procesa učenja
Hrčak ID:
84813
URI
Datum izdavanja:
28.6.2012.
Posjeta: 1.824 *