Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Bioetička edukacija u Hrvatskoj: povijesni i aktualni pristup

Nada Gosić ; Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini, Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 108 Kb

str. 99-110

preuzimanja: 840

citiraj


Sažetak

Povijesni pristup bioetičkoj edukaciji u Hrvatskoj obuhvaća razdoblje od uvođenja bioetičke edukacije preko nastojanja da se osmisle programsko-metodološki pristupi u analizi i rješavanju bioetičkih problema do definiranja temeljnih postavki Riječkog modela bioetičke
edukacije. Aktualni pristup u sebi sadrži: komparativni prikaz ciljeva bioetičke edukacije na medicinskim, filozofskim i teološkim fakultetima u Hrvatskoj, prikaz znanstvenih perspektiva s kojima se na navedenim fakultetima realiziraju nastavni bioetički sadržaji, definirani ishodi učenja, odnosno rezultati koje bi studenti tih fakulteta trebali postići nakon nastavnog procesa. Interdisciplinarni pristup stjecanju znanja postignut studentskim istraživačkim radom ima
dvostruku zadaću: 1. aktualizirati odgovornost nastavnika bioetike u koncepciji nastavnih sadržaja pomoću kojih će studenti moći sagledati etičku perspektivu svog budućeg poziva, i 2. istaknuti ulogu studenata u samostalnom istraživanju znanstvenih i drugih perspektiva o određenom bioetičkom problemu, načinima njihova rješavanja te primjeni prikupljenih informacija u postizanju konsenzusa i rješavanju bioetičkog problema.

Ključne riječi

Hrčak ID:

87426

URI

https://hrcak.srce.hr/87426

Datum izdavanja:

2.4.2012.

Posjeta: 1.393 *