Izvorni znanstveni članak
MARKETING LOGISTIČKOGA SUSTAVA
Drago Pupovac
Ratko Zelenika
Ivan Boras
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti značenje marketinga u upravljanju logističkim aktivnostima logističkih sustava, odnosno može li i u kojoj mjeri marketing biti čimbenikom rasta i razvoja logističkih sustava, osmišljavanja inovativnih logističkih programa, kreiranja potražnje i sagledavanja odnosa izvan logističkoga sustava koji se mogu odraziti na proces planiranja i efikasnost logističkih sustava. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za identificiranje vrste logističkih usluga i razine kvalitete logističkih usluga koju odgovarajući logistički sustav treba osigurati, a s ciljem stjecanja konkurentskih prednosti postizanjem optimalnih performanci logističkoga sustava na svim razinama.
Ključne riječi
marketing; logistički sustav; logističke usluge; konkurentnost
Hrčak ID:
8603
URI
Datum izdavanja:
27.6.2003.
Posjeta: 5.572 *