Stručni rad
INTEGRIRANI NASTAVNI DANI POVODOM DANA VODA
Nives Bogdan
; OŠ kraljice Jelene, Solin, Hrvatska
Sažetak
Članak govori o izvedbi integriranih nastavnih dana s učenicima nižih razreda u OŠ
kraljice Jelene, PŠ Kučine. Cilj ovih dana bio je upoznati vodu ponajviše učenjem putem
izvođenja pokusa, učenjem otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti. Ovakav istraživački
oblik rada budi kod učenika veliko zanimanje, motivaciju, zadovoljstvo u školi, aktivnost
i želju za otkrivanjem novoga i istraživanjem te za međusobnom suradnjom.
Ukratko su prikazane aktivnosti učenika i učitelja kroz više nastavnih predmeta (priroda i
društvo, hrvatski jezik, matematika, likovna kultura, glazbena kultura i tjelesna i zdravstvena
kultura). Najtemeljitije su prikazane aktivnosti učenika trećeg razreda budući da je autorica
teksta osmislila ove dane i većina se aktivnosti odvijala upravo u njezinu razredu
Ključne riječi
integrirani nastavni dani; kreativnost; pokusi; učeničko istraživanje
Hrčak ID:
95254
URI
Datum izdavanja:
17.12.2012.
Posjeta: 7.883 *