Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

PRIMJENA MODELA ZA MJERENJE KVALITETE WEB MJESTA U ELEKTRONIČKOM MARKETINGU HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Berislav Andrlić ; Veleučilište u Požegi


Puni tekst: hrvatski pdf 257 Kb

str. 27-44

preuzimanja: 837

citiraj


Sažetak

Teorijski gledano, internet i web 2.0 tehnologije, kao jedni od najznačajnijih tehnoloških fenomena današnjice, pružaju subjektima hotelijerstva neke potpuno nove konkurentske mogućnosti. Internet pruža podršku cijelom nizu funkcija i procesa u gospodarskom subjektu radi razvoja proizvoda i pružanja kvalitete usluga za turiste. Cilj rada je identifi cirati brojne modele koji s više ili manje uspjeha vrednuju razinu kvalitete usluge na web mjestima hotela. Na osnovi informacija dobivenih metodama analize i sinteze, indukcije i dedukcije te metode anketiranja, dobiveni su kvantitativni rezultati koji pokazuju razinu kvalitete web mjesta na odabranom uzorku hotela. Na osnovi dobivenih rezultata, moguće je kvalitetnije planirati, provoditi i kontrolirati marketinške strategije putem interneta na hrvatskom hotelijerskom tržištu, vrednujući pri tome kvalitetu web mjesta.

Ključne riječi

hotelijerstvo; internet; web 2.0; kvaliteta

Hrčak ID:

96815

URI

https://hrcak.srce.hr/96815

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.906 *