Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

OTVORENA UPRAVA I E-VODSTVO U ŠKOLAMA POSREDOVANI INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIM TEHNOLOGIJAMA

Esteban Vázquez Cano ; Faculty of Education Department Didactics, School Organization and Specific Didactics


Puni tekst: hrvatski PDF 874 Kb

str. 11-41

preuzimanja: 565

citiraj

Puni tekst: engleski PDF 874 Kb

str. 11-41

preuzimanja: 421

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje bavi se otvorenom upravom u školama i obrazovnim zajednicama te njezinim širim utjecajem na budućnost e-uprave i e-vodstva u školama. Istraživanje je provedeno u 10 srednjih škola u Španjolskoj te je kvantitativnom i kvalitativnom metodologijom procijenjeno mišljenje edukacijske zajednice o principu otvorene uprave i e-uprave u školama uz potporu informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Ispitivalo se imaju li članovi obrazovne zajednice visoka očekivanja od politike otvorene uprave i principa izvedenih iz nje – transparentnosti, sudjelovanja i suradnje. Nadalje, predložen je konceptualni okvir za edukacijske strategije pri planiranju i ocjenjivanju inicijative otvorene uprave te su analizirani Web 2.0 materijali i strategije, u svrhu postizanja vrhunskih rezultata za razvoj otvorene uprave putem e-uprave.

Ključne riječi

ICT; otvorena uprava; školsko vodstvo; vodstvo

Hrčak ID:

100095

URI

https://hrcak.srce.hr/100095

Datum izdavanja:

27.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.052 *