Izvorni znanstveni članak
Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi
Zora Itković
Puni tekst: hrvatski pdf 10.191 Kb
str. 103-116
preuzimanja: 775
citiraj
APA 6th Edition
Itković, Z. (1998). Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (2), 103-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101116
MLA 8th Edition
Itković, Zora. "Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 34, br. 2, 1998, str. 103-116. https://hrcak.srce.hr/101116. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Itković, Zora. "Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 34, br. 2 (1998): 103-116. https://hrcak.srce.hr/101116
Harvard
Itković, Z. (1998). 'Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 34(2), str. 103-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101116 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Itković Z. Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1998 [pristupljeno 22.11.2024.];34(2):103-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101116
IEEE
Z. Itković, "Neki pokazatelji uspješnosti nastave na više razina težine u radu s učenicima s teškoćama u učenju u redovitoj školi", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.34, br. 2, str. 103-116, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101116. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
101116
URI
https://hrcak.srce.hr/101116
Datum izdavanja:
5.11.1998.
Posjeta: 1.507
*