Ostalo
KREATIVNA STRATEGIJA U NASTAVI MATEMATIKE
Valerija Pintér Krekić
; Faculty of Teacher Education, University of Novi Sad
Josip Ivanović
; Faculty of Teacher Education, University of Novi Sad
Sažetak
Kreativnost predstavlja najviši stupanj čovjekovih intelektualnih sposobnosti te je najvažnija misija moderne škole razviti kreativne sposobnosti i njegovati kreativnost kod učenika. Međutim, način na koji se izvodi nastava matematike često uključuje stroge algoritme i tako sprječava učenike u razvijanju sposobnosti prepoznavanja matematičkih problema, fleksibilnog načina razmišljanja, protoka ideja te originalnosti u rješavanju problema. Slaba učinkovitost i nepopularnost nastave matematike najčešće su posljedice takve situacije. Ovaj rad ima za cilj razviti kreativnu strategiju za nastavu matematike u nižim razredima osnovne škole te provjeriti rezultate nastave temeljene na principu kreativnosti. Osmislili smo metodički okvir za poticanje kreativnosti u nastavi te smo proveli eksperimentalno istraživanje o učinkovitosti definiranog sustava za poticanje kreativnosti u početnoj nastavi matematike. Naša je želja dati doprinos osuvremenjivanju i poboljšanju početnog stupnja nastave matematike.
Ključne riječi
bogatstvo ideja; originalnost; redefiniranje; sposobnost prepoznavanja matematićkih problema; tečnost
Hrčak ID:
105552
URI
Datum izdavanja:
27.6.2013.
Posjeta: 3.487 *