Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

KREATIVNA STRATEGIJA U NASTAVI MATEMATIKE

Valerija Pintér Krekić ; Faculty of Teacher Education, University of Novi Sad
Josip Ivanović ; Faculty of Teacher Education, University of Novi Sad


Puni tekst: hrvatski pdf 963 Kb

str. 289-329

preuzimanja: 649

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 963 Kb

str. 289-329

preuzimanja: 745

citiraj


Sažetak

Kreativnost predstavlja najviši stupanj čovjekovih intelektualnih sposobnosti te je najvažnija misija moderne škole razviti kreativne sposobnosti i njegovati kreativnost kod učenika. Međutim, način na koji se izvodi nastava matematike često uključuje stroge algoritme i tako sprječava učenike u razvijanju sposobnosti prepoznavanja matematičkih problema, fleksibilnog načina razmišljanja, protoka ideja te originalnosti u rješavanju problema. Slaba učinkovitost i nepopularnost nastave matematike najčešće su posljedice takve situacije. Ovaj rad ima za cilj razviti kreativnu strategiju za nastavu matematike u nižim razredima osnovne škole te provjeriti rezultate nastave temeljene na principu kreativnosti. Osmislili smo metodički okvir za poticanje kreativnosti u nastavi te smo proveli eksperimentalno istraživanje o učinkovitosti definiranog sustava za poticanje kreativnosti u početnoj nastavi matematike. Naša je želja dati doprinos osuvremenjivanju i poboljšanju početnog stupnja nastave matematike.

Ključne riječi

bogatstvo ideja; originalnost; redefiniranje; sposobnost prepoznavanja matematićkih problema; tečnost

Hrčak ID:

105552

URI

https://hrcak.srce.hr/105552

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.572 *