Izvorni znanstveni članak
ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA
Taner Altun
; Department of Primary Teacher Education, Karadeniz Technical University
Puni tekst: hrvatski pdf 898 Kb
str. 365-397
preuzimanja: 891
citiraj
APA 6th Edition
Altun, T. (2013). ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education, 15 (2), 365-397. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/105557
MLA 8th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 2, 2013, str. 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education 15, br. 2 (2013): 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557
Harvard
Altun, T. (2013). 'ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA', Croatian Journal of Education, 15(2), str. 365-397. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/105557 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Altun T. ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.12.2024.];15(2):365-397. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105557
IEEE
T. Altun, "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 2, str. 365-397, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105557. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 898 Kb
str. 365-397
preuzimanja: 512
citiraj
APA 6th Edition
Altun, T. (2013). ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education, 15 (2), 365-397. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/105557
MLA 8th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 2, 2013, str. 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education 15, br. 2 (2013): 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557
Harvard
Altun, T. (2013). 'ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA', Croatian Journal of Education, 15(2), str. 365-397. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/105557 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Altun T. ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.12.2024.];15(2):365-397. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105557
IEEE
T. Altun, "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 2, str. 365-397, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105557. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Ovo istraživanje ima za cilj ispitati pedagoško i predmetno tehnološko znanje (eng. TPACK – Technological Pedagogical and Content Knowledge) učitelja na osnovu različitih varijabli. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 322 učitelja u gradu Trabzonu. Kao instrument prikupljanja podataka korištena je verzija TPACK skale prilagođena turskome jeziku. Dobiveni podatci analizirani su SPPS 15 računalnim programom. Tijekom statističke analize koristili su se nezavisni t-test, ANOVA i Mann-Whitneyjev U-test. Rezultati upućuju na to da postoje značajne veze i bitne razlike između varijabli spola, postojanja internetske veze i korištenja kompjuterskih laboratorija u školi, korištenja edukativnih računalnih programa i podčimbenika TPACK skale. Preporučuje se organiziranje što više praktičnih trajnih stručnih usavršavanja za učitelje da bi se bolje iskoristile pedagoške prednosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u osnovnim školama.
Ključne riječi
demografske varijable; TPACK (eng.) – pedagoško i predmetno tehnološko znanje; učitelj
Hrčak ID:
105557
URI
https://hrcak.srce.hr/105557
Datum izdavanja:
27.6.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.816
*