Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA

Taner Altun ; Department of Primary Teacher Education, Karadeniz Technical University


Puni tekst: hrvatski pdf 898 Kb

str. 365-397

preuzimanja: 891

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 898 Kb

str. 365-397

preuzimanja: 512

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje ima za cilj ispitati pedagoško i predmetno tehnološko znanje (eng. TPACK – Technological Pedagogical and Content Knowledge) učitelja na osnovu različitih varijabli. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 322 učitelja u gradu Trabzonu. Kao instrument prikupljanja podataka korištena je verzija TPACK skale prilagođena turskome jeziku. Dobiveni podatci analizirani su SPPS 15 računalnim programom. Tijekom statističke analize koristili su se nezavisni t-test, ANOVA i Mann-Whitneyjev U-test. Rezultati upućuju na to da postoje značajne veze i bitne razlike između varijabli spola, postojanja internetske veze i korištenja kompjuterskih laboratorija u školi, korištenja edukativnih računalnih programa i podčimbenika TPACK skale. Preporučuje se organiziranje što više praktičnih trajnih stručnih usavršavanja za učitelje da bi se bolje iskoristile pedagoške prednosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u osnovnim školama.

Ključne riječi

demografske varijable; TPACK (eng.) – pedagoško i predmetno tehnološko znanje; učitelj

Hrčak ID:

105557

URI

https://hrcak.srce.hr/105557

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.816 *