Izvorni znanstveni članak
Dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti skoka u dalj iz mjesta
Ivana Nikolić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Snježana Mraković
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Vatroslav Horvat
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Osnovni je cilj ovog istraživanja utvrditi dobne i spolne razlike u kvaliteti usvojenosti motoričkoga znanja - skoka u dalj iz mjesta. Istraživanje je provedeno na 72 djece (31 djevojčici i 41 dječaku) u dobi od 5 do 7 godina polaznicima dječjega vrtića u Čakovcu. Primijenjena je skala (Roberton i Halverson, 1984) za procjenu razvojnih karakteristika skoka u dalj iz mjesta. Podaci su prikupljeni snimanjem videokamerom koja je bila postavljena s bočne strane. Procjenu razine znanja napravila su tri stručnjaka. Razlike između spola i dobi izračunate su univarijatnom analizom varijance (ANOVA). Rezultati su pokazali statistički značajnu razliku između mlađe i starije dobne skupine u svim varijablama. Značajne razlike između djevojčica i dječaka u kvaliteti izvedbe skoka u dalj iz mjesta nisu zapažene.
Ključne riječi
djeca predškolske dobi; Roberton i Halverson metoda; snimanje videokamerom
Hrčak ID:
106517
URI
Datum izdavanja:
24.7.2013.
Posjeta: 11.619 *