Stručni rad
Princip zornosti u nastavi stomatoloških predmeta
Ivo Miše
; Zavod za oralnu kirurgiju Stomatološkog fakulteta, Zagreb
Sažetak
Autor je razradio princip zornosti u svim oblicima nastave: predavanja, seminari, konzultacije, demonstracije, konzultativne demonstracije, pretkliničke vježbe, osnove znanstvenog rada. Istovremeno daje karakteristike svakog oblika nastave gledajući ga na suvremen i negdje sasvim nov način. Uvod i pojam konzultativne demonstracije, gdje je po njegovom shvaćanju student osnovni faktor, a nastavnik samo onaj koji pomaže da student uoči ono što je bitno. U početku zato izabire tipične, a kasnije atipične slučajeve. Posebno zastupa gledište, da je student u studiju stomatoloških predmeta aktivni faktor, koji posebno na vježbama postavlja dijagnozu, prognozu i provodi terapiju. Čitav studij dakle treba usmjeriti tako, da se student pripremi za to i da to adekvatno izvrši. Autor dalje smatra da u modernizaciji nastave treba primijeniti sve oblike nastave, ali da ne treba očekivati od jednog oblika nastave više nego što on može dati i da davanje prednosti jednom obliku može zahtijevati samo specifičnost predmeta.
Ključne riječi
Hrčak ID:
108207
URI
Datum izdavanja:
15.3.1969.
Posjeta: 1.749 *