Izvorni znanstveni članak
subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom
Branko Radovančić
Puni tekst: hrvatski pdf 7.511 Kb
str. 33-46
preuzimanja: 643
citiraj
APA 6th Edition
Radovančić, B. (1994). subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom. Defektologija, 30 (1), 33-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108614
MLA 8th Edition
Radovančić, Branko. "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom." Defektologija, vol. 30, br. 1, 1994, str. 33-46. https://hrcak.srce.hr/108614. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Radovančić, Branko. "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom." Defektologija 30, br. 1 (1994): 33-46. https://hrcak.srce.hr/108614
Harvard
Radovančić, B. (1994). 'subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom', Defektologija, 30(1), str. 33-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108614 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Radovančić B. subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom. Defektologija [Internet]. 1994 [pristupljeno 23.12.2024.];30(1):33-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108614
IEEE
B. Radovančić, "subjektivne pretpostavke odgojno-obrazovne integracije djece s oštećenim sluhom", Defektologija, vol.30, br. 1, str. 33-46, 1994. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108614. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108614
URI
https://hrcak.srce.hr/108614
Datum izdavanja:
5.12.1994.
Posjeta: 1.401
*