Izvorni znanstveni članak
Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom
Branko Radovančić
Puni tekst: hrvatski pdf 5.658 Kb
str. 103-114
preuzimanja: 339
citiraj
APA 6th Edition
Radovančić, B. (1994). Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom. Defektologija, 30 (2), 103-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108621
MLA 8th Edition
Radovančić, Branko. "Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom." Defektologija, vol. 30, br. 2, 1994, str. 103-114. https://hrcak.srce.hr/108621. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Radovančić, Branko. "Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom." Defektologija 30, br. 2 (1994): 103-114. https://hrcak.srce.hr/108621
Harvard
Radovančić, B. (1994). 'Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom', Defektologija, 30(2), str. 103-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108621 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Radovančić B. Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom. Defektologija [Internet]. 1994 [pristupljeno 21.11.2024.];30(2):103-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108621
IEEE
B. Radovančić, "Faktorska struktura stavova nastavnika redovnih osnovnih škola prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika s oštećenim sluhom", Defektologija, vol.30, br. 2, str. 103-114, 1994. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108621. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108621
URI
https://hrcak.srce.hr/108621
Datum izdavanja:
12.12.1994.
Posjeta: 919
*