Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi

Vesna Kostović-Vranješ ; Faculty of Philosophy University of Split
Gloria Vickov ; Faculty of Philosophy University of Split


Puni tekst: engleski pdf 805 Kb

str. 823-848

preuzimanja: 517

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 805 Kb

str. 823-848

preuzimanja: 603

citiraj


Sažetak

Interdisciplinarno poučavanje zauzima značajno mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, a posebno u ranom djetinjstvu. Osim što osigurava temelj zajedničkom učenju i otkrivanju, interdisciplinarno poučavanje omogućuje povezivanje rascjepkanih znanja, otvara prostor za njihovo dodatno uvježbavanje i utvrđivanje, potiče svjesnost o važnosti interdisciplinarnog spoznavanja i priprema pojedinca za cjeloživotno učenje. U ovom se radu istražuju mogućnosti umrežavanja nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika od 1. do 4. razreda osnovne škole, u okviru hrvatskog obrazovnog konteksta, ukazuje na važnost, potrebu i prednosti interdisciplinarnog umrežavanja već od početka školovanja te ilustrira mogućnosti i načine vertikalnog i horizontalnog interdisciplinarnog povezivanja sadržaja tih dvaju nastavnih predmeta.

Ključne riječi

korelacija; modeli povezivanja; nastavne teme; primarno obrazovanje

Hrčak ID:

109277

URI

https://hrcak.srce.hr/109277

Datum izdavanja:

24.9.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.930 *