Stručni rad
Interdisciplinarno poučavanje nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika u ranoj školskoj dobi
Vesna Kostović-Vranješ
; Faculty of Philosophy University of Split
Gloria Vickov
; Faculty of Philosophy University of Split
Sažetak
Interdisciplinarno poučavanje zauzima značajno mjesto na svim razinama odgoja i obrazovanja, a posebno u ranom djetinjstvu. Osim što osigurava temelj zajedničkom učenju i otkrivanju, interdisciplinarno poučavanje omogućuje povezivanje rascjepkanih znanja, otvara prostor za njihovo dodatno uvježbavanje i utvrđivanje, potiče svjesnost o važnosti interdisciplinarnog spoznavanja i priprema pojedinca za cjeloživotno učenje. U ovom se radu istražuju mogućnosti umrežavanja nastavnih sadržaja prirode i društva i engleskog jezika od 1. do 4. razreda osnovne škole, u okviru hrvatskog obrazovnog konteksta, ukazuje na važnost, potrebu i prednosti interdisciplinarnog umrežavanja već od početka školovanja te ilustrira mogućnosti i načine vertikalnog i horizontalnog interdisciplinarnog povezivanja sadržaja tih dvaju nastavnih predmeta.
Ključne riječi
korelacija; modeli povezivanja; nastavne teme; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
109277
URI
Datum izdavanja:
24.9.2013.
Posjeta: 2.470 *