Izvorni znanstveni članak
Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?
Katarina Bizjak Slanič
; Faculty of sport, University of Ljubljana
Puni tekst: hrvatski pdf 800 Kb
str. 11-37
preuzimanja: 525
citiraj
APA 6th Edition
Bizjak Slanič, K. (2013). Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 11-37. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111355
MLA 8th Edition
Bizjak Slanič, Katarina. "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 11-37. https://hrcak.srce.hr/111355. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Bizjak Slanič, Katarina. "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 11-37. https://hrcak.srce.hr/111355
Harvard
Bizjak Slanič, K. (2013). 'Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 11-37. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111355 (Datum pristupa: 03.01.2025.)
Vancouver
Bizjak Slanič K. Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 03.01.2025.];15(Sp.Ed.3):11-37. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111355
IEEE
K. Bizjak Slanič, "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 11-37, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111355. [Citirano: 03.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 800 Kb
str. 11-37
preuzimanja: 547
citiraj
APA 6th Edition
Bizjak Slanič, K. (2013). Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 11-37. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111355
MLA 8th Edition
Bizjak Slanič, Katarina. "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 11-37. https://hrcak.srce.hr/111355. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Bizjak Slanič, Katarina. "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 11-37. https://hrcak.srce.hr/111355
Harvard
Bizjak Slanič, K. (2013). 'Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 11-37. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111355 (Datum pristupa: 03.01.2025.)
Vancouver
Bizjak Slanič K. Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 03.01.2025.];15(Sp.Ed.3):11-37. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111355
IEEE
K. Bizjak Slanič, "Je li praktična pedagoška obuka studenata tjelesnoga odgoja dovoljno učinkovita?", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 11-37, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111355. [Citirano: 03.01.2025.]
Sažetak
Praktična pedagoška obuka (PPO) važna je sastavnica profesionalnog razvoja u obrazovanju učitelja tjelesnoga odgoja. Važna je u njihovoj profesionalnoj socijalizaciji, istovremeno razvijajući učiteljske kompetencije i vještine upravljanja razredom. U ovom se članku proučavaju procjene slovenskih studenata tjelesnog odgoja u pogledu vlastitog napretka tijekom PPO-a. U ovoj usporednoj studiji uspoređivane su dvije skupine studenata (N2007/08=84; N2009/10=82) koji su sudjelovali u PPO-u akademske godine 2007./2008. i 2009./2010. Upotrijebljena je temeljna statistička analiza, kao i T-test, Mann-Whitney U-test i Pearsonov korelacijski koeficijent. Rezultati otkrivaju da su poticaj za bolju pripremu za PPO profesora metodičara i učitelja mentora, kao i pisane refleksije studenata pridonijeli poboljšanju razine uspješnosti i da im je to ojačalo sigurnost u vlastite vještine. Bolja pripremljenost za PPO vodi prema znatnijem napretku studenata i jamči da će administrativne i/ili pedagoške promjene dovesti do promjena u ponašanju učitelja. Korelacije između proučavanih područja pokazuju da je planiranje nastavnoga sata imalo najveći utjecaj na uspješnost studenata tijekom PPO-a.
Ključne riječi
učinkovitost; , planiranje nastavnog sata; tjelesni odgoj; obrazovanje učitelja; učiteljske kompetencije
Hrčak ID:
111355
URI
https://hrcak.srce.hr/111355
Datum izdavanja:
30.10.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.381
*