Poslovna izvrsnost, Vol. 7 No. 2, 2013.
Izvorni znanstveni članak
STAVOVI MLADIH POTROŠAČA O ETIČNOSTI PRODAJE ONLINE MALOPRODAVAČA
Ivan Damir Anić
orcid.org/0000-0003-0179-6410
; Ekonomski institut, Zagreb
Milivoj Marković
; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Rudolf Vouk
; Ekonomski fakultet - Zagreb, Sveučilište u Zagrebu
Sažetak
Etičnost u poslovanju maloprodavača utječe na kupovno ponašanje potrošača i ima važnu ulogu u razvoju digitalnog društva, te je stoga važno analizirati percepcije potrošača o etičnosti poslovanja maloprodavača, a dobivene informacije korisne su kako nositeljima
nacionalne politike tako i samim maloprodavačima. Ovaj rad istražuje stavove mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama deskriptivne statistike. Rezultati istraživanja pokazuju da je etičnost važan čimbenik koji sprečava potrošača da obavi kupnju preko Interneta. Oni ispitanici koji su kupili robu ili uslugu preko Interneta vjeruju online maloprodavaču i web stranici preko koje su kupili proizvod. Zadovoljni su s kupnjom i iskazuju spremnost da preporuče tu stranicu i drugim potrošačima. Preporuke ovog rada su da bi online maloprodavači i nacionalna politika elektroničke trgovine trebali više poraditi na promociji samih koristi kupnje preko Interneta, sigurnosti i zaštiti privatnosti.
Ključne riječi
Elektronička trgovina; etičnost prodaje; online maloprodavači; mladi potrošači
Hrčak ID:
112688
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 5.262 *