Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KOMPETENCIJE UČITELJA U OSNOVNIM ŠKOLAMA ZA PRIPREMU MATERIJALA ZA MULTIMEDIJSKO UČENJE

Matjaž Duh ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Bratina ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Marjan Krašna ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 440 Kb

str. 333-342

preuzimanja: 870

citiraj


Sažetak

Napredovanje računalnog hardvera i softvera, te autorskih alata omogućilo je širu uporabu materijala za multimedijalno učenje u osnovnom obrazovanju. Nastavnici u osnovnom obrazovanju ( niža razina osnovnoškolci ) trebaju razmotriti prednosti materijala za učenje multimedijskih sadržaja. Oni su ne samo korisnici gotovih materijala za multimedijalno učenje, nego i proizvođači ili širitelji. Nastavnička razina kompetencija u primjeni multimedijskih nastavnih materijala raste. Uvodni tečajevi i povećana dostupnost obrazovne opreme su promijenili nastavni paradigmu. Čak i nastavnici u osnovnim školama trebaju imati kompetencije za stvaranje e-learning materijals. Razlike između preporuka i stvarnosti mogu se utvrditi samo s podacima, a u našem slučaju koristimo se anketama. Rad nastavnika kao tvoraca multimedijalnih materijala za učenje i njihovu motivaciju promatra se u ovom članku. Naše istraživanje je usmjereno na nastavnika na nižim razinama osnovnih škola ( osnovno obrazovanje) jer su oni prvi korak u obrazovnoj piramidi.

Ključne riječi

materijali za multimedijalno učenje; digitalne kompetencije, materijali za e-učenje, osnovno obrazovanje, učitelj u razredu

Hrčak ID:

113093

URI

https://hrcak.srce.hr/113093

Datum izdavanja:

20.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.061 *