Informatologia, Vol. 46 No. 4, 2013.
Izvorni znanstveni članak
KOMPETENCIJE UČITELJA U OSNOVNIM ŠKOLAMA ZA PRIPREMU MATERIJALA ZA MULTIMEDIJSKO UČENJE
Matjaž Duh
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tomaž Bratina
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Marjan Krašna
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Napredovanje računalnog hardvera i softvera, te autorskih alata omogućilo je širu uporabu materijala za multimedijalno učenje u osnovnom obrazovanju. Nastavnici u osnovnom obrazovanju ( niža razina osnovnoškolci ) trebaju razmotriti prednosti materijala za učenje multimedijskih sadržaja. Oni su ne samo korisnici gotovih materijala za multimedijalno učenje, nego i proizvođači ili širitelji. Nastavnička razina kompetencija u primjeni multimedijskih nastavnih materijala raste. Uvodni tečajevi i povećana dostupnost obrazovne opreme su promijenili nastavni paradigmu. Čak i nastavnici u osnovnim školama trebaju imati kompetencije za stvaranje e-learning materijals. Razlike između preporuka i stvarnosti mogu se utvrditi samo s podacima, a u našem slučaju koristimo se anketama. Rad nastavnika kao tvoraca multimedijalnih materijala za učenje i njihovu motivaciju promatra se u ovom članku. Naše istraživanje je usmjereno na nastavnika na nižim razinama osnovnih škola ( osnovno obrazovanje) jer su oni prvi korak u obrazovnoj piramidi.
Ključne riječi
materijali za multimedijalno učenje; digitalne kompetencije, materijali za e-učenje, osnovno obrazovanje, učitelj u razredu
Hrčak ID:
113093
URI
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Posjeta: 2.880 *