Preliminary communication
Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom
Chris Adalikwu
; HUFS College of Business
Full text: croatian pdf 723 Kb
page 1057-1068
downloads: 663
cite
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Accessed 16 Aug. 2024.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1057-1068. Available at: https://hrcak.srce.hr/113285 (Accessed 16 August 2024)
Vancouver
Adalikwu C. Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 August 16];15(4):1057-1068. Available from: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1057-1068, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113285. [Accessed: 16 August 2024]
Full text: english pdf 723 Kb
page 1057-1068
downloads: 479
cite
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Accessed 16 Aug. 2024.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1057-1068. Available at: https://hrcak.srce.hr/113285 (Accessed 16 August 2024)
Vancouver
Adalikwu C. Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 August 16];15(4):1057-1068. Available from: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1057-1068, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113285. [Accessed: 16 August 2024]
Abstract
Ovo istraživanje zauzima gledište upravljanja razredom, a cilj mu je analizirati interakciju između studenata i mentora na razrednim Facebook stranicama i društveno umrežavanje studenata putem Facebook-a, a s pomoću funkcija koje Facebook pruža. Istraživanje se usredotočuje na mišljenje studenata o Facebook-u kao razrednoj internetskoj stranici. Rezultati istraživanja pokazuju da većina studenata ima pozitivan stav prema svojim razrednim Facebook mrežnim stranicama u smislu sučelja sustava, razmjenjivanja osjećaja i komunikacije informacija. Kvalitativna analiza iznjedrila je pet tema: ulogu razrednog vođe, dijeljenje znanja, sučelje sustava, ulogu mentora i vrijednost razredne mrežne stranice.
Keywords
razredna mrežna stranica; pozitivan stav; društveno umrežavanje
Hrčak ID:
113285
URI
https://hrcak.srce.hr/113285
Publication date:
20.12.2013.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.230
*