Prethodno priopćenje
Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom
Chris Adalikwu
; HUFS College of Business
Puni tekst: hrvatski pdf 723 Kb
str. 1057-1068
preuzimanja: 714
citiraj
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Citirano 18.01.2025.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1057-1068. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113285 (Datum pristupa: 18.01.2025.)
Vancouver
Adalikwu C. Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.01.2025.];15(4):1057-1068. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1057-1068, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285. [Citirano: 18.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 723 Kb
str. 1057-1068
preuzimanja: 531
citiraj
APA 6th Edition
Adalikwu, C. (2013). Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1057-1068. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113285
MLA 8th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285. Citirano 18.01.2025.
Chicago 17th Edition
Adalikwu, Chris. "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1057-1068. https://hrcak.srce.hr/113285
Harvard
Adalikwu, C. (2013). 'Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1057-1068. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113285 (Datum pristupa: 18.01.2025.)
Vancouver
Adalikwu C. Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.01.2025.];15(4):1057-1068. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285
IEEE
C. Adalikwu, "Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1057-1068, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113285. [Citirano: 18.01.2025.]
Sažetak
Ovo istraživanje zauzima gledište upravljanja razredom, a cilj mu je analizirati interakciju između studenata i mentora na razrednim Facebook stranicama i društveno umrežavanje studenata putem Facebook-a, a s pomoću funkcija koje Facebook pruža. Istraživanje se usredotočuje na mišljenje studenata o Facebook-u kao razrednoj internetskoj stranici. Rezultati istraživanja pokazuju da većina studenata ima pozitivan stav prema svojim razrednim Facebook mrežnim stranicama u smislu sučelja sustava, razmjenjivanja osjećaja i komunikacije informacija. Kvalitativna analiza iznjedrila je pet tema: ulogu razrednog vođe, dijeljenje znanja, sučelje sustava, ulogu mentora i vrijednost razredne mrežne stranice.
Ključne riječi
razredna mrežna stranica; pozitivan stav; društveno umrežavanje
Hrčak ID:
113285
URI
https://hrcak.srce.hr/113285
Datum izdavanja:
20.12.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.727
*