Prethodno priopćenje
Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči
Lidija Vujičić
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Puni tekst: hrvatski pdf 188 Kb
str. 231-238
preuzimanja: 4.498
citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L. (2011). Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 231-238. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116667
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667
Harvard
Vujičić, L. (2011). 'Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 231-238. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116667 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Vujičić L. Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.11.2024.];8(2):231-238. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667
IEEE
L. Vujičić, "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 231-238, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 115 Kb
str. 239-239
preuzimanja: 361
citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L. (2011). Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 231-238. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116667
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667
Harvard
Vujičić, L. (2011). 'Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 231-238. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116667 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Vujičić L. Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.11.2024.];8(2):231-238. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667
IEEE
L. Vujičić, "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 231-238, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 112 Kb
str. 240-240
preuzimanja: 293
citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L. (2011). Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 231-238. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116667
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija. "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 231-238. https://hrcak.srce.hr/116667
Harvard
Vujičić, L. (2011). 'Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 231-238. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116667 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Vujičić L. Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 22.11.2024.];8(2):231-238. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667
IEEE
L. Vujičić, "Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 231-238, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116667. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
U radu raspravljamo o kulturi vrtića kao ljudskoj zajednici, jednom živom sustavu, prepoznatljivom po međusobnim odnosima ljudi, njihovu zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju, te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. Koncepciju kulture vrtića izravno povezujemo s fi lozofi jom organizacijskog učenja i sustavnim poimanjem, propitujemo može li i kako institucijski razvoj kulture vrtića biti samoorganizirajući. U tom kontekstu podržavamo programe stručnog usavršavanja koje će inicirati i voditi sami odgajatelji i ostali neposredni sudionici ovoga procesa (članovi stručnog tima, ravnatelji) u njihovim ustanovama, ali i ustanovama s kojima žele surađivati na način da ne samo da vode organizaciju (samoorganizacija), nego i kontinuirano iniciraju promjene da bi se što bolje prilagodili potrebama konkretne odgojne grupe, djeteta i vrtića (samoinicirajuće i samousavršavajuće promjene). Zalažemo se za sustavni pristup umreženoj zajednici koja uči i promovira sustavno razmišljanje u akciji, kao dio integrirane strategije za promjene strukture i kulture institucija za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.
Ključne riječi
institucijski razvoj; kultura vrtića; samoorganiziranje; sustavno poimanje; umrežena zajednica
Hrčak ID:
116667
URI
https://hrcak.srce.hr/116667
Datum izdavanja:
23.11.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 8.856
*