Prethodno priopćenje
Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj
Mirjana Šagud
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 186 Kb
str. 259-267
preuzimanja: 3.874
citiraj
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Citirano 19.12.2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 259-267. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116669 (Datum pristupa: 19.12.2024.)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.12.2024.];8(2):259-267. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 259-267, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669. [Citirano: 19.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 93 Kb
str. 268-268
preuzimanja: 319
citiraj
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Citirano 19.12.2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 259-267. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116669 (Datum pristupa: 19.12.2024.)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.12.2024.];8(2):259-267. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 259-267, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669. [Citirano: 19.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 93 Kb
str. 269-269
preuzimanja: 291
citiraj
APA 6th Edition
Šagud, M. (2011). Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja, 8 (2), 259-267. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/116669
MLA 8th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 2, 2011, str. 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669. Citirano 19.12.2024.
Chicago 17th Edition
Šagud, Mirjana. "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj." Pedagogijska istraživanja 8, br. 2 (2011): 259-267. https://hrcak.srce.hr/116669
Harvard
Šagud, M. (2011). 'Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj', Pedagogijska istraživanja, 8(2), str. 259-267. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/116669 (Datum pristupa: 19.12.2024.)
Vancouver
Šagud M. Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 19.12.2024.];8(2):259-267. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669
IEEE
M. Šagud, "Inicijalno obrazovanje odgajatelja i profesionalni razvoj", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 2, str. 259-267, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/116669. [Citirano: 19.12.2024.]
Sažetak
Formalno, neformalno i informalno pripremanje za područje praktičnog odgojno-obrazovnog procesa mora biti integralni dio inicijalnog obrazovanja i kasnijeg profesionalnog razvoja i napredovanja odgajatelja. U radu se razmatra aktualni diskontinuitet između ta dva područja profesionalnog razvoja odgajatelja koji se razmatra u svjetlu neadekvatne (prvenstveno metodičke) inicijalne pripreme budućih odgajatelja i nepredvidljive i kompleksne pedagoške prakse. Teorijska, profesionalna i stručna znanja odgajatelja trebala bi biti međusobno komplementarna i činiti nedjeljivu cjelinu izgrađenu tijekom formalnog obrazovanja i kasnijeg cjeloživotnog učenja i obrazovanja koje se može realizirati u okviru pojedinačnog profesionalnog razvoja pojedinca i/ili tijekom zajedničkog istraživanja prakse odgajatelja s ostalim profesionalcima (refleksivna praksa). Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti defi niran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama, nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno ali i kolektivno mikroistraživanje, te čine značajan dio individualnog i specifi čnog profesionalnog i akademskog razvoja.
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje odgajatelja; profesionalni razvoj odgajatelja; kompetencije odgajatelja; istraživanje odgojno-obrazovne prakse; refleksivna praksa
Hrčak ID:
116669
URI
https://hrcak.srce.hr/116669
Datum izdavanja:
23.11.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 9.361
*