Pregledni rad
Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja
Biserka Petrović-Sočo
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za odgajateljski studij
Puni tekst: hrvatski pdf 759 Kb
str. 123-136
preuzimanja: 10.635
citiraj
APA 6th Edition
Petrović-Sočo, B. (2009). Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 123-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118104
MLA 8th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104
Harvard
Petrović-Sočo, B. (2009). 'Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 123-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118104 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Petrović-Sočo B. Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):123-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104
IEEE
B. Petrović-Sočo, "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 123-136, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 427 Kb
str. 137-137
preuzimanja: 1.615
citiraj
APA 6th Edition
Petrović-Sočo, B. (2009). Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 123-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118104
MLA 8th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104
Harvard
Petrović-Sočo, B. (2009). 'Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 123-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118104 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Petrović-Sočo B. Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):123-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104
IEEE
B. Petrović-Sočo, "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 123-136, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 427 Kb
str. 138-138
preuzimanja: 318
citiraj
APA 6th Edition
Petrović-Sočo, B. (2009). Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 123-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118104
MLA 8th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Petrović-Sočo, Biserka. "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 123-136. https://hrcak.srce.hr/118104
Harvard
Petrović-Sočo, B. (2009). 'Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 123-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118104 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Petrović-Sočo B. Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):123-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104
IEEE
B. Petrović-Sočo, "Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 123-136, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118104. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
U radu se polazi od pojašnjenja stare i nove paradigme na kojima se temelje kurikulumi ranoga odgoja. Dok tradicionalni kurikulum polazi od biheviorizma i poučavanja djece prenošenjem znanja, suvremeni kurikulum se temelji na humanističko-razvojnoj koncepciji ranoga odgoja, usmjerenoj djetetu i su-konstruiranju znanja. U svezi s tim se dalje paralelno prikazuju i uspoređuju značajke nekih dimenzija tradicionalnog i suvremenog kurikuluma kao što su: filozofija kurikuluma, svojstva tradicionalno i suvremeno organiziranoga institucijskoga konteksta, socijalne interakcije, uloge odgojitelja, metode učenja, suradnje s roditeljima i drugih dimenzija te njihovo djelovanje na dječje ponašanje i učenje. Autorica se u radu zalaže za humanističko-razvojni kurikulum koji teži emancipaciji djece i odgojitelja.
Ključne riječi
tradicionalni kurikulum; suvremeni kurikulum; biheviorizam; humanističko-razvojna koncepcija; učenje djece rane dobi
Hrčak ID:
118104
URI
https://hrcak.srce.hr/118104
Datum izdavanja:
22.12.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 19.306
*