Prethodno priopćenje
Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama
Dubravka Kovačević
; Agencija za odgoj i obrazovanje Zagreb
Puni tekst: hrvatski pdf 753 Kb
str. 309-313
preuzimanja: 1.073
citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, D. (2007). Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 309-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118288
MLA 8th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288
Harvard
Kovačević, D. (2007). 'Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 309-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118288 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kovačević D. Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):309-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288
IEEE
D. Kovačević, "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 309-313, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 274 Kb
str. 314-314
preuzimanja: 228
citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, D. (2007). Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 309-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118288
MLA 8th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288
Harvard
Kovačević, D. (2007). 'Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 309-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118288 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kovačević D. Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):309-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288
IEEE
D. Kovačević, "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 309-313, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 274 Kb
str. 315-315
preuzimanja: 229
citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, D. (2007). Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 309-313. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118288
MLA 8th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Dubravka. "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 309-313. https://hrcak.srce.hr/118288
Harvard
Kovačević, D. (2007). 'Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 309-313. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118288 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Kovačević D. Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):309-313. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288
IEEE
D. Kovačević, "Samovrednovanje škola kao dio procesa osiguravanja kvalitete u školama", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 309-313, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118288. [Citirano: 04.12.2024.]
Sažetak
Autorica u radu, na temelju izvora iz zemalja Europske Unije, analizira uloge vrednovanja u hrvatskom sustavu obveznog odgoja i obrazovanja, te pokušava predvidjeti kojim će smjerom krenuti vrednovanje osnovnih škola u Hrvatskoj. Definicija vrednovanja uključuje sve vrste sistematiziranih, na informacijama utemeljenih prosudba o radu osnovnih aspekata odgojno obrazovnog sustava. U slučaju vrednovanja škola autori razlikuju unutarnje i vanjsko ovisno o tome tko inicira provođenje i koristi rezultate vrednovanja, sama škola ili netko izvan nje. Vrednovanje ima dvije osnovne orijentacije/svrhe: a) vrednovanje zbog odgovornosti/kontrole (accountability) i b) vrednovanje kao poticaj za promjene (improvement). Osnaživanje škola i izgradnja njihove autonomije samo je jedna od beneficija sudjelovanja u procesu samovrednovanja. Velika korist sudjelovanja u procesu samovrednovanja za učitelje ogleda se u tome što vještine koje steknu u tom procesu mogu kasnije primijeniti na drugim područjima. Učitelji bi vještine metodologije istraživanja mogli prenijeti dalje na učenike i zajedno s njima organizirati istraživačke projekte.
Ključne riječi
Hrčak ID:
118288
URI
https://hrcak.srce.hr/118288
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 3.149
*