Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Pedagoška prevencija poremećaja u ponašanju adolescenata

Ljiljana Meščić-Blažević ; Strukovna škola Pula


Puni tekst: hrvatski pdf 780 Kb

str. 301-306

preuzimanja: 3.868

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 469 Kb

str. 307-307

preuzimanja: 277

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 469 Kb

str. 308-308

preuzimanja: 239

citiraj


Sažetak

Adolescencija je kritično razdoblje odrastanja u kojem su mladi ljudi izloženi brojnim rizicima i u kojem se manifestiraju različiti oblici poremećaja u ponašanju. Isto tako, to je razdoblje pogodno za primjenu različitih strategija pedagoške prevencije. Pedagoška prevencija temeljena je na konceptu jačanja zaštitnih faktora i osnaživanju osobnosti adolescenata radi sprječavanja nastanka i razvoja poremećaja u ponašanju. Osnovna je zadaća pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju kod mladih ljudi razvijati adekvatne socijalne vještine i kompetencije te pozitivne modele ponašanja koji će im omogućiti lakše suočavanje i odupiranje mnogobrojnim pritiscima kojima su izloženi tijekom odrastanja. U radu se, sukladno temeljnim ciljevima pedagoške prevencije, predlažu neki oblici i mogućnosti preventivnog djelovanja u školskom kontekstu.

Ključne riječi

pedagogija; adolescencija; poremećaji u ponašanju; pedagoška prevencija; čimbenici zaštite

Hrčak ID:

118308

URI

https://hrcak.srce.hr/118308

Datum izdavanja:

21.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 7.929 *