Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Interdisciplinarno poučavanje pomoću glazbenih primjera u nastavi povijesti

Kristina Repar orcid id orcid.org/0000-0001-9167-9327 ; Ženska opća gimnazija Družbe sestara milosrdnica, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 4.096 Kb

str. 95-116

preuzimanja: 4.786

citiraj


Sažetak

Članak je vezan uz radionicu održanu 28. rujna 2013. godine, na Županijskom stručnom vijeću nastavnika povijesti gimnazija Grada Zagreba. Tema radionice bila je upotreba glazbe u nastavi povijesti, prilikom koje su profesori slušali i analizirali glazbene primjere te ih stavili u povijesni kontekst. Cilj radionice bio je pokazati kako se glazba može koristiti u nastavi povijesti te da može poslužiti kao povijesni izvor. U radu su prikazani sljedeći glazbeni primjeri: Claude Joseph Rouget de Lisle: „Marseljeza“, Antun Mihanović: „Lijepa naša“ („Horvatska domovina“), Dimitrija Demeter: „Prosto zrakom ptica leti“, Vatroslav Lisinski: „Sva se bieli opet gora“ i Giuseppe Verdi: „Va pensiero“.1

Ključne riječi

glazba, interdisciplinarnost, povijest, nastava, himna, Bloomova taksonomija, podučavanje, notni zapisi

Hrčak ID:

120410

URI

https://hrcak.srce.hr/120410

Posjeta: 5.770 *