Izvorni znanstveni članak
Odgoj i obrazovanje za okoliš i njegov utjecaj na djecu
Martina Rajšp
; Faculty of Education, University of Maribor
Samo Fošnarič
; Faculty of Education, University of Maribor
Sažetak
Obrazovanje za okoliš možemo poimati kao obrazovanje za ljepši i bolji život. Znamo da ako naš planet želimo očuvati za buduće generacije, da onda moramo drastično promijeniti stil života. U ovome radu objasnit ćemo koncept obrazovanja za okoliš i staviti naglasak na važnost ekološke pismenosti. Nadalje, predstavit ćemo rezultate istraživanja koje je provedeno na uzorku od 56 nastavnika u prvoj trijadi s ukupno 823 učenika. Identificirali smo prisutnost obrazovanja za okoliš u procesu godišnjeg akcijskog planiranja škola, realizacije obrazovanja za okoliš i spremnost mlađih učenika da kohabitiraju s prirodom. Napokon, naši rezultati ukazuju na to da što učestalije nastavnici planiraju aktivnosti vezane uz okoliš, da ih više i izvode. Kod brojnijeg izvođenja aktivnosti u okolišu, učenici postaju svjesni okoliša i u slobodno vrijeme.
Ključne riječi
kohabitacija s prirodom; odgoj i obrazovanje za okoliš; proces planiranja; proces izvođenja; prva trijada
Hrčak ID:
120166
URI
Datum izdavanja:
26.3.2014.
Posjeta: 3.902 *