Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Waldorfsko obrazovanje i škole Rudolfa Steinera kao tema u odgojno-obrazovnim znanostima

Harm Paschen ; Faculty of Educational Science, University of Bielefeld


Puni tekst: engleski pdf 343 Kb

str. 191-215

preuzimanja: 990

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 343 Kb

str. 191-215

preuzimanja: 2.482

citiraj


Sažetak

Posljednjih desetljeća vrlo kontroverzna Waldorfska pedagogija mijenja svoj odnos prema odgojno-obrazovnim znanostima, osobito zahvaljujući novom akademskom statusu institucija u kojima se obrazuju njihovi učitelji u sklopu Bolonjskog procesa. Sve veći broj waldorfskih škola posvuda u svijetu također postaje još intrigantniji zbog pedagoške konkurencije i nekih oblika pedagoške prakse zanimljivih školama koje pripadaju tradicionalnoj struji u pedagogiji. To se novo zanimanje, kao i buduće povezivanje dvaju sasvim različitih područja znanja, nastoji koncentrirati na najzanimljivije razvojne pravce i shvaćanja iz perspektive odgojno-obrazovnih znanosti. Da bi se potaknulo zanimanje, potrebni su paradigmatski primjeri. Neki od primjera što ih navodim potvrđeni su na seminarima sa studentima na jednom njemačkom sveučilištu, kao i u drugim mjestima u svijetu.

Ključne riječi

alternative pedagogy; educational science; Rudolf Steiner; traditional schooling; Waldorf pedagogy

Hrčak ID:

120162

URI

https://hrcak.srce.hr/120162

Datum izdavanja:

26.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.651 *