Informatologia, Vol. 47 No. 1, 2014.
Izvorni znanstveni članak
SOCIO-DEMOGRAFSKA OBILJEŽJA KAO FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA
Sanja Bijakšić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Brano Markić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Slavo Kukić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Upravljanje znanjem je opći okvir, koncept koji obuhvaća proces otkrivanje znanja, tehnike učenja i skup algoritama data mininga. Rad istražuje mogućnosti i prednosti nadziranog učenja i baze znanja unutar cjeline upravljanja znanjem u procesu istraživanja tržišta. Upravljanje znanjem je koncept organiziranja, ekstrakcije, distribucije i uporabe znanja unutar organizacije. Krajnji cilj je dodavanje novih znanja u svim funkcijskim područijima i uporabe tog znanja radi postizanja strategijskih prednosti i realizacije definiranih i prihvaćenih ciljeva organizacije. Rad se fokusira na marketing i otkrivanje ponašanja kupaca određeno njihovim demografskim obilježjima.U radu je pokazano da nadzirano učenje i baza znanja kao komponente upravljanja znanjem se mogu uspješno implementirati u marketingu za opisivanje i predviđanje ponašanja kupaca.
Ključne riječi
upravljanje marketinškim znanjem; temeljna znanja, ponašanje potrošača
Hrčak ID:
120461
URI
Datum izdavanja:
20.3.2014.
Posjeta: 2.187 *