Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SOCIO-DEMOGRAFSKA OBILJEŽJA KAO FAKTOR PONAŠANJA POTROŠAČA

Sanja Bijakšić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Brano Markić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Slavo Kukić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: engleski pdf 605 Kb

str. 1-11

preuzimanja: 769

citiraj


Sažetak

Upravljanje znanjem je opći okvir, koncept koji obuhvaća proces otkrivanje znanja, tehnike učenja i skup algoritama data mininga. Rad istražuje mogućnosti i prednosti nadziranog učenja i baze znanja unutar cjeline upravljanja znanjem u procesu istraživanja tržišta. Upravljanje znanjem je koncept organiziranja, ekstrakcije, distribucije i uporabe znanja unutar organizacije. Krajnji cilj je dodavanje novih znanja u svim funkcijskim područijima i uporabe tog znanja radi postizanja strategijskih prednosti i realizacije definiranih i prihvaćenih ciljeva organizacije. Rad se fokusira na marketing i otkrivanje ponašanja kupaca određeno njihovim demografskim obilježjima.U radu je pokazano da nadzirano učenje i baza znanja kao komponente upravljanja znanjem se mogu uspješno implementirati u marketingu za opisivanje i predviđanje ponašanja kupaca.

Ključne riječi

upravljanje marketinškim znanjem; temeljna znanja, ponašanje potrošača

Hrčak ID:

120461

URI

https://hrcak.srce.hr/120461

Datum izdavanja:

20.3.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.187 *