Informatologia, Vol. 47 No. 1, 2014.
Stručni rad
UČENJE RUSKOG JEZIKA KROZ PRIJEVODE
Natalia Kaloh Vid
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Rad se usredotočuje na korištenje prijevoda na jezičnim kolegijima. Sugeriram da čitanjem, analizirajući i raspravljajući o prijevodu studenti mogu poboljšati svoje znanje o ruskom, učiti o funkcijama jezika i razumjeti kako se socijalni odnosi moći ostvaruju i vježbaju kroz diskurs. Ideološki prilagođeni prijevodi su izabrani za praktičnu aktivnost podizanja interesa studenata i izbjegavanje mehaničkog prijevoda riječ-za-riječ koji je dugotrajan i nije tako motivirajuć. Rad ocrtava kolegij u kojem su studentima ponuđeni primjeri ideološki prilagođenih prijevoda za analizu. Studenti su zamoljeni da identificiraju leksičke transformacije i ako je to potrebno da koriste rječnike. U drugom koraku aktivnosti učenici dijele svoje ideje s nastavnikom. Nakon toga studenti su preveli one primjere koji su u potpunosti prilagođeni, stavljajući ih što bliže originalu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
120467
URI
Datum izdavanja:
20.3.2014.
Posjeta: 1.747 *