Poslovna izvrsnost, Vol. 8 No. 1, 2014.
Pregledni rad
TEORIJA MREŽA – PODUZETNIČKI PRISTUP
Bojan Morić Milovanović
; National Oilwell Wilson Inc., Houston
Sažetak
Mrežni odnosi igraju značajnu ulogu u poduzetničkom procesu te predstavljaju bitan čimbenik gospodarskog razvoja. Unatoč strelovitom razvoju mrežnih teorija, na sistematiziran način znanstvena literatura ne pruža cjelovit pristup konceptu mrežnih
odnosa među malim i srednjim poduzećima. Stoga su ovim člankom detaljno objašnjena teoretska ishodišta koncepta mreža i mrežnih aktivnosti, detaljno su klasificirani i opisani pristupi proučavanja mrežnih odnosa pri čemu je poseban naglasak stavljen na poduzetnički pristup navedenom problemu. Pružen je prikaz najznačajnijih karakteristika mrežnih odnosa čime je izvršena distinkcija u odnosu na ostale organizacijske oblike, te se ujedno izvršilo pozicioniranje teorije mreža unutar suvremene ekonomske teorije. Članak pruža vrijedan doprinos znanstvenicima u ranoj fazi istraživačkog rada zainteresiranim za područje interorganizacijskog povezivanja i umrežavanja.
Ključne riječi
teorija mreža; umrežavanje; poduzetnički pristup; mala i srednja poduzeća
Hrčak ID:
123579
URI
Datum izdavanja:
27.6.2014.
Posjeta: 3.299 *