Esej
Korištenje tehnike Mozaik-pristupa u dječjim vrtićima: grčka studija slučaja
Vassiliki Riga
orcid.org/0000-0003-2124-4031
; Odsjek za pedagogiju i rani odgoj i obrazovanje, Sveučilište u Patrasu, Rio Patras, Grčka
Aimilia Rouvali
Sažetak
U metodologiji društvenih znanosti posljednjih je godina zabilježen zaokret u proučavanju djetinjstva. Djeca su se aktivnim sudjelovanjem u cjelokupnom procesu našla u središtu istraživanja. Ovaj članak je prikaz primjene i prilagodbe jednog takvog modela istraživanja u Grčkoj. Bit je ovog pristupa u slušanju kao načinu poticanja djece na sudjelovanje u osmišljavanju svakodnevnog života i okruženja u kojem žive, ali i o slušanju kao načelu i praksi učenja.
Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Mozaik-pristup; Grčka
Hrčak ID:
123971
URI
Datum izdavanja:
10.9.2012.
Posjeta: 3.254 *