Skoči na glavni sadržaj

Esej

Korištenje tehnike Mozaik-pristupa u dječjim vrtićima: grčka studija slučaja

Vassiliki Riga orcid id orcid.org/0000-0003-2124-4031 ; Odsjek za pedagogiju i rani odgoj i obrazovanje, Sveučilište u Patrasu, Rio Patras, Grčka
Aimilia Rouvali


Puni tekst: hrvatski pdf 3.010 Kb

str. 22-24

preuzimanja: 1.924

citiraj


Sažetak

U metodologiji društvenih znanosti posljednjih je godina zabilježen zaokret u proučavanju djetinjstva. Djeca su se aktivnim sudjelovanjem u cjelokupnom procesu našla u središtu istraživanja. Ovaj članak je prikaz primjene i prilagodbe jednog takvog modela istraživanja u Grčkoj. Bit je ovog pristupa u slušanju kao načinu poticanja djece na sudjelovanje u osmišljavanju svakodnevnog života i okruženja u kojem žive, ali i o slušanju kao načelu i praksi učenja.

Ključne riječi

Dijete; Vrtić; Obitelj; Mozaik-pristup; Grčka

Hrčak ID:

123971

URI

https://hrcak.srce.hr/123971

Datum izdavanja:

10.9.2012.

Posjeta: 3.254 *