Pregledni rad
Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja
Aleksandra Mindoljevic Drakulic
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 246 Kb
str. 79-92
preuzimanja: 1.289
citiraj
APA 6th Edition
Mindoljevic Drakulic, A. (2014). Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.2), 79-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123625
MLA 8th Edition
Mindoljevic Drakulic, Aleksandra. "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.2, 2014, str. 79-92. https://hrcak.srce.hr/123625. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mindoljevic Drakulic, Aleksandra. "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.2 (2014): 79-92. https://hrcak.srce.hr/123625
Harvard
Mindoljevic Drakulic, A. (2014). 'Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.2), str. 79-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123625 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Mindoljevic Drakulic A. Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.11.2024.];16(Sp.Ed.2):79-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123625
IEEE
A. Mindoljevic Drakulic, "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.2, str. 79-92, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123625. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 246 Kb
str. 79-92
preuzimanja: 19.110
citiraj
APA 6th Edition
Mindoljevic Drakulic, A. (2014). Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja. Croatian Journal of Education, 16 (Sp.Ed.2), 79-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123625
MLA 8th Edition
Mindoljevic Drakulic, Aleksandra. "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja." Croatian Journal of Education, vol. 16, br. Sp.Ed.2, 2014, str. 79-92. https://hrcak.srce.hr/123625. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mindoljevic Drakulic, Aleksandra. "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja." Croatian Journal of Education 16, br. Sp.Ed.2 (2014): 79-92. https://hrcak.srce.hr/123625
Harvard
Mindoljevic Drakulic, A. (2014). 'Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja', Croatian Journal of Education, 16(Sp.Ed.2), str. 79-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123625 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Mindoljevic Drakulic A. Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.11.2024.];16(Sp.Ed.2):79-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123625
IEEE
A. Mindoljevic Drakulic, "Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja", Croatian Journal of Education, vol.16, br. Sp.Ed.2, str. 79-92, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123625. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
U radu je sažeto prikazan početak razvoja psihoanalize bečkog liječnika Sigmunda Freuda. Autorica je ponajprije usmjerena na Freudovu strukturalističku teoriju psihičkoga ustrojstva: tripartitnu organizaciju ljudske psihe: id, ego i superego, kao i na teoriju psihoseksualnog razvoja. U tom se okviru obrađuje dinamika povezanosti psihoanalitičkoga učenja i pedagogijske misli, od Johna Deweya do suvremenih psihoanalitičkih pedagoga poput Tamare Bibby i Deborah Britzman. U skladu s tim razmatra se i psihoanalitički diskurs u odnosu na školsku djecu iz razvedenih obitelji, pri čemu se razvod promatra kao proces separacije-individuacije i stvaranja supstitucijskoga triangularnog odnosa školskog djeteta i nastavnika.
Ključne riječi
psihoanaliza; razvod roditelja; škola; školska djeca
Hrčak ID:
123625
URI
https://hrcak.srce.hr/123625
Datum izdavanja:
27.5.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 22.550
*